torsdag den 3. maj 2012

BABY kort

Baby genren fortsætter også idag, jeg har nemlig lavet et rigtig tøsekort. Papiret er naturligvis fra Maja (hmm kan jeg mon efterhånden lave kort i andet :-)) og det er udelukkende et spørgsmål om at lave en flok firkanter mindre og mindre :-)

Kortet er 14,5X10,5 cm.
Den store hvide er så 14X10 cm
Den store mønstrede 13,5X9,5 cm
den kvadratiske hvide 9X9 cm
den kvadratiske mønstrede 8,5Xx8,5 cm
og så ellers lige et par rester for oven og for neden til at fylde hullerne ud. Et alternativ kunne være at sætte et bredt bånd fast forneden med en sløjfe og så måske bare den smalle rektangel for oven.
Der er udstanset 4 scalloped ovaler i samme karton som kortet og 4 cirkler der passer til i mønster papir.
Bogstaverne har jeg stanset ud med et sæt bogstav dies jeg har til min squeeze, men de kunne også være stemplede eller måske være thickers.


/Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...