mandag den 21. maj 2012

Interaktivt kort

Hej med jer. Jeg har prøvet at lege lidt med et interaktivt kort, og det er der kommet dette eksemplar ud af. Kortet er lavet af en kraft-farvet base, og papiret som jeg har brugt til at beklæde det med, er en gammel-rest et eller andet jeg havde liggende.

Jeg har brugt rester, der matchede, og så har jeg stemplet med Hero Arts stempler på forsiden i to forskellige inks. En blå og en grøn. Jeg kan godt lide de simple blomster stempler. De minder mig om sommer og jeg synes de små sentiment passede så godt til det øjeblik, når man ønsker og puster på en mælkebøtte ;-) Der er noget nostalgisk, der minder mig om barndommen i det billede ;-)


Når man så åbner kortet så glider det op og viser teksten "happiness is homemade" hvilket igen passer rigtig godt til de små tekster på forsiden. Jeg har brugt det store baggrundsstempel envelope pattern og distress ink til at stemple på kraft kartonet.

Teksten er fra et af mine nye favoritsæt fra Hero arts, det er et clearstamp sæt, der hedder: Kiss for the sun"



Til sidst optog jeg lige en lille video, der viser, hvor fint kartonet glider op og i. Enjoy!

4 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...