tirsdag den 29. maj 2012

Hero Arts kageservietter

Jeg har nu altid været meget begejstret for mine hero arts kageserviet stempler. De er så dekorative i sig selv at man sjældent behøver at gøre meget andet for at lave et smukt kort.
Det er lidt sjovt at se på de to kort nedenfor hvor forskelligt et udtryk de får afhængigt af hvad de der stemplet på.
Det første kort er lavet på bazix karton. Her har jeg stemplet og varme embosset motivet med en af farverne fra min pakke med embossingpulver fra Stampendous. jeg er lidt vild med at bruge deres pulvere for de er meget fine og giver et flot resultat. På grund af den struktur der er i overfladen på kartonet er det ikke helt så tydeligt som det næste kort.
Her fik jeg så også lejlighed til at bruge et af mine nye sæt border punches fra Martha Stewart. Jeg har været længe om at få købt det første sæt med matchende hjørne, til gengæld gik jeg agurk og købte 3 sæt da jeg først kom igang og dem er jeg godt nok glade for. Mønster papiret er fra Maja Design.
 Dette motiv er embosset på samme måde som det andet, men her er det på den helt glatte overflade som hero art kartonet giver. Det giver et meget mere klart og skarpt resultat. Her fik jeg lejlighed til at bruge et af Gittes egne tekst stempler, kan nu bedst lide at bruge de danske tekster :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...